Targujemy się na targu, a na TARGACH – n a w i ą z u j e m y k o n t a k t y 🤝
My poznajemy ich:
- producentów, usługodawców, kooperantów, dostawców, odbiorców, ekspertów…
A oni poznają nas:
- producentów, usługodawców, kooperantów, dostawców, odbiorców, ekspertów…
Permanentny networking.
Według Międzynarodowego Stowarzyszenia Statystyki Targowej CENTREX osoby zwiedzające targi B2B mają 4 główne cele:
– zobaczyć nowy produkt lub usługę
– dowiedzieć się informacji
– zapoznać się z nowymi technologiami
– nawiązać k o n t a k t y b i z n e s o w e
Trzy pierwsze punkty z powyższej listy z wystawienniczego punktu widzenia są oczywiste. Ich realizacja to dość techniczna kwestia, polegająca na dobrej prezentacji i sprawnym dostarczeniu odpowiedniej informacji. Właściwie przeprowadzone, osiągają swój efekt.
Punkt czwarty natomiast już nie jest taki “techniczny”. Tutaj najwięcej zależy bezpośrednio od człowieka – jego umiejętności i nastawienia. I to w dość wymagających okolicznościach targowych.
Okazuje się, że pomimo wielu wysiłków, perfekcyjnego przygotowania imprezy przez organizatora, świetnej dystrybucji materiałów i informacji, na końcu i tak najważniejszy jest kontakt bezpośredni, zależny od samych uczestników.
Więcej o networkingu na targach tutaj: https://grupayak.pl/targi-relacje-networking/
Jak Ty nawiązujesz nowe relacje na targach ❓
