top of page
Szukaj

Na TARGACH się nie TARGUJEMY

Targujemy się na targu, a na TARGACH – n a w i ą z u j e m y k o n t a k t y 🤝


My poznajemy ich:

- producentów, usługodawców, kooperantów, dostawców, odbiorców, ekspertów…

A oni poznają nas:

- producentów, usługodawców, kooperantów, dostawców, odbiorców, ekspertów…


Permanentny networking.


Według Międzynarodowego Stowarzyszenia Statystyki Targowej CENTREX osoby zwiedzające targi B2B mają 4 główne cele:

– zobaczyć nowy produkt lub usługę

– dowiedzieć się informacji

– zapoznać się z nowymi technologiami

– nawiązać k o n t a k t y b i z n e s o w e


Trzy pierwsze punkty z powyższej listy z wystawienniczego punktu widzenia są oczywiste. Ich realizacja to dość techniczna kwestia, polegająca na dobrej prezentacji i sprawnym dostarczeniu odpowiedniej informacji. Właściwie przeprowadzone, osiągają swój efekt.


Punkt czwarty natomiast już nie jest taki “techniczny”. Tutaj najwięcej zależy bezpośrednio od człowieka – jego umiejętności i nastawienia. I to w dość wymagających okolicznościach targowych.

Okazuje się, że pomimo wielu wysiłków, perfekcyjnego przygotowania imprezy przez organizatora, świetnej dystrybucji materiałów i informacji, na końcu i tak najważniejszy jest kontakt bezpośredni, zależny od samych uczestników.


Więcej o networkingu na targach tutaj: https://grupayak.pl/targi-relacje-networking/


Jak Ty nawiązujesz nowe relacje na targach ❓



bottom of page